luni, 5 mai 2008

O atitudine incredibila dupa DINAMO-STEAUA 2-1

Nu credeam ca o sa ajung sa scriu vreodata asa ceva. Da acelasi individ pe care toti il antipatizam pentru declaratiile sale in calitate de patron la STEAUA a scos cred ca cea mai tare declaratie din cate mi-am putut imagina:http://www.gsp.ro/stire/becali-daca-cfr-cistiga-titlul-atunci-il-merita-67144.html. Ctiti aici, nu se stie cand vom mai auzi o asemenea declaratie. E incredbil. Puteam sa fac pariu ca va cuza arbitrajul dar a fost sincer si a recunoscut ceva ce eu nu mi-as fi putut imagina.Totusi raman la parerea ca Tudor a influentat meciul in defavoarea Stelei la fel cum la influentat pe cel cu CFR in favoarea ei. Dezamagit de arbitrajul tendentios, dar adevarul ca nu am cerut ca punctele cu Rapid sa fie date inapoi. Poate e mai bine asa dupa meciurile cu Rapid si CFR. Vom vedea si vom trai. Eu insa nu cred ca CFR va face multi purici in Champions League, iar coeficientul o sa se duca de rapa.

Niciun comentariu: