marți, 19 iulie 2011

Oana Pellea, JURNAL 2003-2009


Tocmai am terminat de citit Jurnalul Oanei Pellea. Minunat! O carte care mă ajută să mă rup de cotidian, care te face să trăieşti alături de autoare, care îmi aduce aminte că trebuie să schimb monotonia cu o viaţă de adevărată. Plină de întrebări, probleme, căutări, dar cu un sens.
E de prisos să vă povestesc conţinutul, de parcă s-ar putea povesti. Se subînţelege faptul că recomand volumul. Am să preiau doar un pasaj din carte, pentru mine esenţial:
"Mama: Când eşti nemulţumită sau ţi se pare că ai probleme... când vii acasă, pune mâna dreaptă la spate şi încearcă să te descurci doar cu mâna stângă : să dai foc la aragaz, să te speli, să-ţi iei ce-ţi trebuie din frigider. Zece minute nu mai mult... Şi, după zece minute, ia-ţi mâna dreaptă de la spate şi uită-te la ea cu ochii tăi de carne. Şi ai să vezi minunea! Ai să vezi ce înseamnă să ai două mâini. Sau două picioare. Ai să înţelegi ce înseamnă să fii sănătos în minunea Domnului".
Ar fi şi câteva detalii ce întregesc acest fragment, dar vă las să le descoperiţi citind cartea.

Niciun comentariu: