marți, 2 august 2011

Dilemă

În fiecare zi suntem puşi să alegem între diferite lucruri, majoritatea dintre ele banale. Dacă ieşi în oraş sau preferi să rămâi acasă, în fotoliu, să citeşti o carte nu e o dilemă existenţială care să-ţi modifice viaţa în mod teribil. Totuşi există momente când simţi că eşti într-un moment important, acţiunea sau pasivitatea ta înfluenţând oricum viitorul. Aşa mă simt eu acum prins între ciocan şi nicovală. Partea frumoasă acum începe. Când am de luat o hotărâre încerc să fiu cât mai documentat, să ştiu ce mişcă în front. Ironia e că esenţialul e absent şi e foarte greu detectabil, iar frontul s-ar putea nici măcar să nu existe. Concluzie: dilema s-ar putea să existe doar în mintea mea sau la fel de bine poate fi cât se poate de reală.
P.S. Nu vă consumaţi neuronii încercând să înţelegeţi ce am scris mai sus. S-ar putea ca recitind ce am scris, nici eu să nu înţeleg nimic.

Niciun comentariu: