marți, 1 aprilie 2008

Cand unii termina altii incep

Da e ceva ce am observat astazi! E vorba de acelasi vesnic subiect de discutie :LICENTA. Paradoxal este cel mai dezbatut subiect si in acelasi timp cel mai sensibil este acesta. Nu sunt singurul care ar trai o bucurie enorma daca n-ar auzi si nu s-ar gandi la acesct cuvant (Licenta) o zi, nu mai mult.O zi de libertate, o zi in care am fi eliberati de presiune!Nu asa ceva nu se poate !Pentru ca oricine te intalneste, pe strada de exemplu, nu reuseste sa-si puna neuronii la munca si sa gaseasca ceva mai interesant de discutat.Dar, stati! Noi intotdeauna avem aceasta problema.Cand ni se iveste cineva in fata noi trebuie sa incropim o discutie si neaparat sa o tinem in viata chiar si cu ajutorul perfuziilor.Poate parea ciudat, dar desi a parut ciudat m-am simitit excelent cand, urcand spre caminele studentesti cu un prieten,neavand un subiect serios de discutie am mers legati de o tacere nefireasca, apasatoare.Sa revin.Este clar si mai mult decat evident ca va mai curge mult timp pana va disparea acest cosmar.Dar de ce am zis ca merita sa scriu despre un subiect superflu?Nu merita, dar cineva chiar m-a adus la limita rabdarii.Sa iei in ras grijile altora si sa vii sa anunti trufas ca ai terminat licenta e de-a dreptul enervant.Ii inteleg , chiar daca nu sunt de acord cu ei, pe cei care aflati in locul meu ar fi apelat la violenta cel putin verbala daca nu chiar fizica.Reactia ar parea si mai justificata daca persoana in cauza te anunta ca ca acele sarcini pe care tu le categorisesti drept banalitati sunt pentru ea probleme existentiale care s-ar putea sa-i provoace insomnii.Ipocrizia nu o apreciez, asa cum nu am apreciat-o niciodata!Si cum scriam in titlu cand unii termina licenta altii inca nu asternut pe foaie primele randuri.Va dati seama de diferenta abisala intre cele doua tipuri de studenti?La prima vedere ai impresia ca primii merita mai multa apreciere.Nu ma sfiesc sa recunosc ca inca fac parte din a doua categorie(spre ca azi sa scap de calitatea de membru al acestui "club select") si totusi am indrazneala sa sper ca nu voi fi desconsiderat si poate chiar voi reusi sa ma ridic la nivel colegilor mult munciitori.Doamne ajuta!

Niciun comentariu: