vineri, 31 iulie 2009

Hora Staccato

Despre mine prietenii au spus nu o dată că nu sunt normal, ca să nu zică că sunt nebun. Nu mă deranjează pentru că dacă am fi cu toţii normali şi ne-am comporta ca după un cod al bunelor maniere, ne-am transforma într-o societate în care toţi am putea să devenim actori. Şi ca să susţin afirmaţia prietenilor mei vă spun că uneori îmi place să ascult Radio România Actualităţi după ora 24. Cu riscul de a fi catalogat drept perimat vă spun că sunt nişte emisiuni foarte bune. De exemplu miercuri noapte am ascultat o bună parte(adică până undeva după ora două) NOAPTEA ŞLAGĂRULUI ROMÂNESC. Şi nu e prima dată când aud de maestrul Sile Dinicu.Dar realizatorul emisiunii de trece de la Sile Dinicu la un alt Dinicu, Grigoraş Dinicu, o adevărată personalitate a muzicii româneşti. Cu toţii aţi ascultat probabil Hora Staccato, dar nu ştiu câţi dintre voi ştiu că a fost scrisă de Grigoraş Dinicu. Şi căutând pe net am găsit un articol biografic care scoate lumina merite şi faima de care s-a bucurat Grigoraş Dinicu.

Niciun comentariu: