vineri, 20 noiembrie 2009

Anca Florea , Băsescu şi răul mai mic(cel puţin în aparenţă)

Anca Florea era în urmă cu vreo 10-15 ani, fără îndoială cel mai celebru reporter al Radio România. Astâzi nu-mi mai este la fel de simpatică ca atunci când îi auzeam doar vocea. De când în fiecare dimineaţă prezintă revista presei pe Antena 3, tind să o consider antipatică. Şi dacă mai era nevoie de o mostră de partis-pris-uri la televiziunile lui Voiculescu, Anca Florea ne-a dat-o astăzi în finalul emisiunii(pe care din fericire nu o pot urmări mai mult de două minute) de astăzi când ne-a îndemnat să mergem la vot, să votâm cu oricine(că avem de unde alege), dar să facem o schimbare.Adică mai pe şleau votaţi cu cine vreţi dar nu cu Băsescu. Am ajuns să îmi fie silă de politica românească. Băsescu se i-a la trântă cu monştrii de hârtie, Geoană face nişte promisiune ce mă fac să îl numesc neocomunist, Oprescu(care avea votul meu dacă nu anunţa cu ceva vreme în urmă că el sigur nu intră în campania prezidenţială anul acesta) m.a dezamăgit, Becali şi Vadim sunt extremişti, aşa că dacă nu o să pun două ştampile, cel mai probabil o să-l votez pe Antonescu(dar nu m-aş risca să sugerez aceeaşi opţiune de vot şi altora).Să dea Dumnezeu ca aceste alegeri să fie într-un ceas bun şi să ne aducă o viaţă mai bună.

Niciun comentariu: