vineri, 1 martie 2013

Linkuri interesante(1)

E ceva timp de când nu am mai dat pe aici. Am zis să nu mai bombardez lumea cu linkuri distribuite pe Facebook, ci să adun mai multe într-o postare.

O oră cu Brăncuşi găsiţi aici. Eu încă nu l-am văzut cap coadă, dar multe păreri pozitive şi când e vorba de Brăncuşi cu siguranţă merită văzut.

4 ore de învăţături duhovniceşti cu părintele Proclu găsiţi aici. Eu am văzut deocamdată doar prima oră. Înregistrarea cu siguranţă e mult prea lungă, dar merită văzută treptat.

Un link foarte utile cu acatiste, paraclise şi rugăciuni găsiţi aici. Are avantajul diacriticelor. Cred că puteţi găsi rugăciuni aproape pentru orice.

E 1 martie şi o scurtă istorie a mărţişorului găsiţi aici.

Şi cum nu trebuim să neglijăm doamnele şi domnişoarele, e bine să luăm aminte la ce spune maica Siluana despre femeie, aici.

Pentru o viaţă sănătoasă e bine să ne reamintim 5 reguli pe care, probabil, că le ştim cu toţi. Aici

Jocurile pe calculator, o problemă ce face tot mai multe victime este tratată aici..

Un interviu cu un om care îndrăznesc să cred că l-a descoperit pe Dumnezeu,Vlad Miriţă aici.

Puţin despre Eminescu şi Zoe Dumitrescu Buşulenga aici.

Cum sunt fan Radu Preda, nu pot să vă recomand articolul despre perversitatea organizaţiilor care "apără" drepturile homosexualilor.aici



.

Niciun comentariu: