duminică, 11 octombrie 2009

De ce nu trebuia să mă uit la Serbia-România?

Din start spun că am avut inspiraţia să consider la 2-0 prin minutul 60, că sunt lucruri mai importante de făcut decât a urmări sfârşitul meciului.Nu e prima dată când simt o stare de neputinţă specifică naţionalei noastre.Cu toate acestea nu mă aşteptam să încasm mai mult de trei goluri. Meciul e unul care trebuie să nu fie urmărit de către cei care nu au urmărit până acum un meci de fotbal.Altfel au toate şansele să ţină cu Serbia şi nu cu România.Mi s-a creat aşa o stare de lehamite.Mă gândeam aseară ce coincidenţă.Aminteam de Nikola Karabatici.Aseară dezastrul a început odată cu un alt Nikola, Zigic. Din păcate Mutu a demonstrat că pe lângă faptul că nu ştie să lupte până la capăt pentru victorie, nici măcar nu ştie să piardă(încerca să ne facă să credem că altfel ar fi stat lucrurile dacă nu ar fi câteva greşeli de arbitraj).Răzvane, nu îi mai ţine în braţe!

Niciun comentariu: