joi, 30 septembrie 2010

Să fim corecţi

De câte ori nu am fost luaţi de val şi apoi ne-a părut rău? Am urlat la fiecare gol al Stelei şi la 3-0(şi nu cred că era eliminat Kapetanos) parcă îmi părea rău. Bucuria mare, necaz curat. În primul rând am pierdut pentru că nu ştim să luptăm până la capăt. Cineva îmi spunea că la Barcelona se dă amendă dacă pasezi înapoi. Eu nu am asemenea pretenţii, dar e imposbil să nu poţi ţine de minge, să nu treci de mijlocul terenului decât din întâmplare. Să fim sinceri în primul sfert de oră am avut mare noroc, un autogol şi o greşeală de portar şi deja era 2-0.Apoi a fost 3-0 şi parcă era prea frumos aşa că am început să stricăm, să pară mai real. Să fie clar: adversarul trebuie învins, nu umilit. Nu trebuie să ne gândim să dăm zece când ai două-trei în faţă, dar nici nu trebuie să te baricadezi în apărare. Nu fiţi subiectivi ca comentatorii de la Pro Tv(cacofonia este intenţionată). Arbitrajul făcut de polonez a fost unul din cele mai bune din ultimul timp pe care mi-a fost dat să văd. Revedeţi minutele de prelungiri şi veţi vedea că trebuiau adăugate încă trei minute la cele patru dictate iniţial(în mod corect pentru că am tras de timp în mod evident). Golul egalizator a fost marcat în minutul 97:00.
Nu meritam să câştigăm, să nu ne plângem că am fost furaţi!Când fentezi jocul nu ai voie să câştigi!Când ai 3-0 în minutul 15 şi tremuri pentru victorie, e clar că nu o meriţi!

Gata nu are rost să mai scriu, că deja am scris prea mult!

3 comentarii:

Anonim spunea...

frumos.. mai mult decat corect si adevarat..

Sergiu spunea...

Sa fim corectii...arbitrul polonez ne-a FURAT!!!2.41 a durat interventia medicilor la Tatarusanu,deci 4+2.41=6.41!Deci polonezul tb sa fluiere in min 96.41 dar a mai lasat sa treaca o faza[oare de ce???] si napolitanii au inscris...asta nu inseamana ca vreau sa scuz evolutia Stelei dupa 3-0 in min 15 sau cartonasul rosu luat inconstient de grecul Kapetanos.Am "suferit" ca orice roman la meciul de aseara...daca STEAUA ar fi avut valoare am fi pasat si am fi avut posesie mai ales in repriza a 2-a cand efectiv,italienii au fost peste noi exceptand ratarea lui Nicolita si Tanase unde balonul a intalnit bara...nu stiu de ce dar aseara m-am simtit FRUSTRAT!!!oare de ce???

Dumitză spunea...

în minutul 6.41 ei deja atacau şi era firesc să lase atacul până la capăt.Dacă îţi aduci aminte în prelungiri Surdu a obţinut o lovitură liberă. De ce am bătut-o direct în aut? Acolo se puteau câştiga destule secunde. Oricum să fie clar nu aveam voie să câştigăm!Şi nu uitaţi că sunt stelist.Nu e admis să bubui mingea în faţă, chiar de jucăm în nouă.