miercuri, 17 iunie 2009

6/49 - obsesie dublă

Aminteam într-o postare anterioară de una din marile obsesii ale românilor, 6/49. Românul joacă în fiecare săptămână, preferabil aceleaşi numere, nu atât pentru că ar fi încredinţat că va câştiga, cât pentru că îi e teamă de coşmarul în care el nu joacă într-o duminică şi chiar atunci îi ies numerele.
Revenind de acum cotizaţia pierzătorilor de cursă lungă se dublează. Tragerile aducătoare de ghinion, chiar şi atunci când se finalizează cu buzunare doldora, vor fi bisăptămânale. Bineînţeles că vor apărea intelegenţi care ne vor anunţa că putem câştiga de două ori mai mult sau măcar vom avea de două ori mai multe şanse de a ne îmbogăţi. Personal am avut şi eu patimilor de noroc(timp de patru ani am jucat la pariuri). Din fericire m-am lăsat de doi ani şi nu mai simt nici o atracţie. De altfel eu sunt sigur că şi cel care câştigă nu se va bucura de bani primiţi. Dacă ar fi după mine aş închide agenţiile Loto, casele de pariuri şi cazinourile.

Niciun comentariu: