joi, 12 august 2010

Comentariile sunt proaste, dar ştirile la fel?

Dacă azi noapte nu am avut somn am văzut meciul lui Nadal cu Wawrinka cu un prim set epocal câştigat de spaniol în tiebreak cu 14-12, după ce elveţianul a ratat vreo 5 mingi de set.Şi cum la ora asta deja nu mai are sens să mă culc, mă uitam la ştirile de pe Eurosport 2 şi vedeam rezumatele de aseară. Este arhicunoscut faptul că avem nişte comentatori sub orice critică. Cei de la Cupa Mondială sunt cei mai cunoscuţi. Eu personal nu îl suport pe Bogdan Cosmescu, dar asta deja e altă poveste pe care am să o spun altădată. Ar trebui însă ca grupajele de ştiri să fie mai uşor de realizat. De exemplu când Eto'o înscrie al doilea din afara careului cu Polonia, tu nu poţi să zici că a marcat după ce a pătruns în careu.Aveţi golul aici la minutul 3:30. Apoi golul lui Rommedahl, marcat printr-un şut pe jos, nu poţi spune că mingea a fost trimisă peste portar.Urmăriţi aici de la minutul 3:45.
Ca s[ nu uit dacă mai aveam vreo pretenţie la cei de la Sport.ro acum sigur nu mai am. Meciul lui Nadal a fost preluat de la american cu tot cu comentariul în engleză.Pe mine nu mă deranjează prea tare, dar nu e firesc.

Niciun comentariu: