sâmbătă, 14 august 2010

Corul


De câte ori nu am mers la şcoala împăcat cu ideea că elevii mei limitaţi de mediul în care au crescut?Aproape de fiecare dată însă, am crezut că pot face din ei mici genii. Pe mulţi am reuşit să-i fac să memoreze măcar patru versuri. E un început. Un film care vine să-mi spună că nu totul e pierdut(ştiam asta şi înainte). Urmăriţi filmul ca să vedeţi până unde poate merge credinţa în reuşită. Dumnezeu ne-a înzestrat pe toţi cu frumuseţe, inteligenţă, perseverenţă, răbdare, înţelepciune, luciditate şi câte şi mai câte.Dar nimeni nu le are pe toate, de aceea trebuie să-şi lucreze talanţii pe care i-a primit şi să nu se uite cu invidie în grădina vecinului.
E uşor să faci un elev superdotat să se descurce în viaţă, dar să triumfi în faţa problemelor ce le ridică un grup de elevi mai mult decât obraznici e infinit mai greu. Urmăriţi filmul şi nu o să regretaţi.

Niciun comentariu: