marți, 17 august 2010

Mai avem pretenţii?

Cum sunt pasăre de noapte am prostul obicei de a mă culca la ore târzii în noapte. Aseară după ce mi-am făcut cât de cât ordine în gânduri şi mi-am fixat planurile pentru azi, m-am întins cu gândul că să mai practic un alt obicei prost. Să ascult radioul sau muzică la mp3. Dacă de obicei ascult muzica pe care mi-am înregistrat-o sau PLUS FM(nu fac reclamă, dar după 12 dau melodii foarte bune), acum am preferat să ascult Radio România. Emisiunea de luni se numeşte Radio Radios şi nu e prima dată când mă calcă pe nervi. Invitat permanent al acestei emisiuni este profesorul Alexandru Ciocâlteu. Dacă muzica propusă primeşte de la mine lejer nota 9, maniera în care se poartă discuţiile este tipică snobilor, care nu dau un scuipat pe stimatul auditoriu. Pesemne că ei nu ştiu că trebuie "să te uiţi la un om de sus, doar atunci când îl ajuţi să se ridice".
Deja am lungit-o prea tare.Să trec la subiect. M-am enervat şi am închis mp3-ul după ce am m-am chinuit a asculta un pasaj de literatură în care era descrisă povestea unui mare scriitor cuprins de grijile determinate de bolii soţiei, de iminenţa Războiului din Coreea(acţiunea se desfăşoară în 1950), de mulţimea scrisorilor de felicitare la care trebuie să le dea răspuns.Într-o dimineaţă acest ins scapă de toate necazurile vieţii după ce se indrăgosteşte de un chelner de 19 ani(scriitorul avea 75)şi amăgindu-se cu existenţa unei eventuale relaţii uită de celelalte probleme cotidiene. Nu mai intru în detalii că deja mi se urcă sângele la cap.
Moderatorul pare că iese puţin din tâmpenia asta precizând că nu acesta este tipul de iubire pe care îl preferă.
Acum poate sunt eu tradiţionalist sau habotnic cum mai zic unii amicii(chiar şi prieteni), dar radioul naţional ar trebui să ne ofere emisiuni de calitate din cel puţin două motive: 1. toţi cetăţenii statului cotizează la Societatea Română de Radiodifuziune şi 2. aria de acoperire a celorlalte posturi de radio este în continuă creştere şi publicul fidel este în continuă scădere
Ca să nu uit, eu înţeleg că tot românul se pricepe la fotbal şi politică, dar nu înţeleg de ce emisiunea "Luminile nopţii" a trebuit să cedeze locul comentariilor sportive.M-am săturat!

Niciun comentariu: