miercuri, 25 august 2010

Titularizare

Încă de luni m-am trezit cu noaptea în cap, marţi am zis că să continui pe aceeaşi linie, miercuri trezirea a fost din reflex(ca să nu zic că am dormit cu grijă să pierd trenul şi m-am trezit de cel puţin 10 ori noaptea).Anul trecut când am participat la repartizare am stat până la ora 1 dimineaţa, azi am scăpat relativ ieftin având în vedere că la 17.30 deja plecam spre casă. Sunt două cauze majore care determină isteria aceasta a repartizărilor: 1. mulţi din cei care ocupă un post vin total nepregătiţi(nu îşi fac nici măcar o idee asupra posturilor pe care le au în vedere) şi 2. listele de la inspectorat nu sunt actualizate(şi când te duci în faţă retroproiectorului să îţi iei postul descoperi că au mai apărut posturi noi, care eventual îţi pot stârni interesul).Totuşi, eu sunt bucuros că scriu aceste rânduri şi deci, implicit, am ajuns acasă.
În altă ordine de idei, când îţi propui să faci un lucru, nu îl amâna în ideea că ai timp pentru el şi mai târziu şi atunci când ai băut mai multe beri înceacă să nu deschizi gura pentru că există şanse extrem de mari ca apoi să regreţi. Ambele observaţii sunt rezultatul experienţelor personale suferite ieri.

2 comentarii:

suhy spunea...

Referitor la mai multe beri...am vazut si eu ieri la un post local...doamna invatatoare de la Stanilesti,s-a facut de tot rasul!!!ce o fi fost in capul ei!? cum sa te prezinti asa la inspectorat...

Dumitză spunea...

Nu stiu, nu prea ascult stirile locale. Oricum e mai mult necesar sa nu depăşeşti limita echilibrului şi în unele situaţii în care ai nevoie să ai mintea limpede e bine să nu bei deloc.