marți, 5 mai 2009

Huligani fanatici

După mult timp am stat şi eu în faţa televizorului pentru a vedea ştirile.Şi am rămas stupefiat când am sesizat prima ştire. Aceasta se referea la un incident în care a fost implicat autocarul Stelei. Un huligan a aruncat cu o piatră într-unul din geamurile autocarului şi a pus în pericol viaţa mai multor pasagerii, Golanski fiind la un pas de moarte. Vinovatul nu a fost identificat, dar se pare că după ce a aruncat cu o bucată de bordură s-a urcat într-un autobuz cu fani dinamovişti.Acum râmăne ca cercetările să-şi continue cursul şi să-l găsească pe vinovat.
Sincer să fii nu m-aş mira să aflu că acest bezmetic să fie dinamovist. Ceea ce mă îngrijorează cel puţin la fel de mult e faptul că suporterii dinamovişti vor sărbători din nou incendierea peluzei din Ghencea.Veţi spune că mă impacientez degeaba şi să mă obişnuiesc cu faptul că aceştia sunt suporterii români.E un lucru regretabil, dar poate aşa e. Însă este de nepermis ca la această sărbătoare să participe jucători ai echipeiDinamo(se pare că o parte dintre ei şi-au anunţat prezenţa). Mai e nevoie de comentarii?

Niciun comentariu: